Sleep over

Anledningen till att jag inte bloggade så mycket igår, berodde på att jag var med Jowita, och sedan sov vi över. Så, jag hade helt enkelt inte TID att blogga. Sorrysorry. Vi hade kul iallafall, vilket är huvudsaken. Nu sitter jag och gör nada, ska ut på en promenad på hundarna tror jag. Städade förut, så nu ser rummet helt okej ut. Ehm, mamma kom nyss in med nån konstig dricka. Haha! Lurade ni någon igår då? Det var ju första april . Jag lurade ingen, hade inget bra att komma med så. Om 16 dagar ska jag och mamma börja köpa in nya saker till mitt rum. Men innan dess ska vi måla om, så det får bli rätt snart isånnafall. Men nu känner jag att jag tjatar om massa skit helt random, så jag ska gå ut i köket och ta en muffins istället. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback